If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
това което поне при мен излиза е схема на браво 2.0 20в и е доста странна, генерацията се вижда че е с 4 тръби а мотора е 5 цилиндров но понеже си отворил на горивна и изпускателна система може би имаш предвид кръглия филтър до дясната задна гума ако е така това е горивният филтър и не е лошо да се сменя от време на време
Излиза схема именно на 155 - горивна и изпускателна система. Но това, за което говори колегата, не е горивния филтър. Това е някакъв филтър, който стои непосредствено преди самата инжекция. Като гледам формата на стойката, май има такова нещо около дебитомера ...
Това не е ли 1 томумбурник дето седи в десният калник зад фара на 155 цата ??
Май е филтър с активен въглен и през него минава вентилацията на резервоара . Като заре4ждам пистолета изключва и като постои 2-3 минути и поема още бензин. Бензинаджиите ми казват , че този ефект го има и Бравите.
Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S. Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)
Comment